11 April 2013

Persahabatan

..Assalamualaikum..

"My bestfriends.. The one who has always protected me, is hurt and disappointed. All because of my ignorance, naivety and insensitivity. We've always been together and it has almost become a habit. As such we sometimes forget the importance of each other. Just like breathing, we sometimes forget that air exists around us.. This is FRIENDSHIP :)"

09-10 April 2012. The best day. Ever.

Dah habis dah part english. Hehe. Tak tahu nak start tang mana ni. Oke2. Mulakan dengan 09 April 2013. Memang best ahh. Dapat keluar lepak dengan Mierah Violet and the gang. Siapa Mierah ni ? Semestinya kawan aku yang paling baik sedunia. :p Aku nak citer sikit macam mana aku boleh kenal dia. Mula2 kitaorang tegur2 dekat facebook je. Tak tahu la pulak dia budak kampung aku jugak. So, dari situ la kami berkenalan dan menjadi akrab sehingga berkongsi suka dan duka. Dan akhirnya kami date. Huhh, dah macam couple bunyinye. Kih2. Tapi dia cantik lah, comel ayu lawa sangat :D. Ohh lupa nak cakap thank you kat facebook.. "THANKS FACEBOOK!" sayang kau :p

Aku agak tak biasa keluar dengan geng Mierah ni, tapi diaorang oke. Semuanya baik2. Mula2 memang rasa janggal tapi bila dah cakap2. Oke lah :D Seronok! Hei, btw best la Mirah bawak kereta. Kih2.

MOMENTS:


Kami naik paddle boat dekat Tok Aman Bali. Bestnya bestnya. Nak naik lagi :) Thanks Mierah bawak saya jalan2.



KFC time. Dari kiri, Ain Wani, Mierah, and me :) Thanks Mierah belanja kita makan. Lepas ni belanja lagi k. Hihi :p



@ Playground. Main buaian. Kenapa aku dah macam nak promote henponn.. :p

Eh eh pic Jihah tak de sebab Ain Wani bagi pic yang ada muka aku je. :p Tak leh nak upload pic banyak2 sebab tenet tengah slow. Letih den nak nunggu. :p

Maka berakhirlah hari2 kami yang sangat2 best. Mierah, saya harap persahabatan kita akan kekal selama lamanya. Saya suka kawan dengan awak. Awak baik sangat2. Thanks untuk kata2 semangat awak di saat saya lemah tak berdaya dek cinta. #Puih. Dalam blog pun boleh gak hashtag. Hehe ^____^



Next day

10 April 2013

Aku keluar lepak dengan ex classmate. Best giler ahh. Pergi lepak kat KFC dengan cikgu math masa kami form 5 tahun lepas. Cikgu belanja kami makan. Thanks cikgu :) 



Moments kitaorang :) Cara mudah nak jimat masa upload gambar. Haha. Pic ni kawan aku yang edit. Sweet ahh :D Comel sangat.. Lepas ni maybe dah susah nak jumpa macam ni. Sayang kawan selamanya ^_____^v

Aku tetap bahagia tanpa budak tuuu. :p Hate this feeling.

I'm done :)

"When you get into a fight, try to be one to bridge the differences. When your friends is on stage, give them all your support. When your friends is all alone, remind them you are there. Sharing is caring, and by sharing in your friends ups and downs you will see how wonderfull it is to forge a forever friendship!"


..SEKIAN.. 










5 comments:

  1. Awaaaak. Mula2 awk tegur sy kat chatbox blog sy lahhh :D ingat lagii! hehehe.

    Btw, syg awakk! wargh terharu dengan entry ni

    :)

    ReplyDelete
  2. @Miera Violet : Iyeaaa tapi sy mula2 kenal awk kt fesbuk sebab sy slalu like status awk. Hahahaha

    ReplyDelete
  3. best naek paddle boat..kita pom pernah..btw persahabatan memang indah :)

    ReplyDelete
  4. hargai persahabatan tu :) tambah2 masa kita dlm kesusahan.. masa tu lah kita tau siapa sebenarnya kawan kita :)

    ReplyDelete
  5. wahh !! sweetnya kisah bestie dy =)

    ReplyDelete

Drop your comments :)