6 July 2014

Korean Drama : Temptation 유혹

Hey guys. Tenggelam timbul je aku update blog. Haha. Actually tak ke-mana2 pun. Ada je. Ada banyak sangat cerita nak kongsi. Tapi Google Chrome ni terkena virus. Bila tekan link je, dia terus direct ke page ads etc. Biasanya kalau install balik dia okay. Tapi kali ni still sama. Sebab itu lah yang membuatkan aku malas sangat nak blogging.

So tak lama lagi drama Korea yang bertajuk Temptation akan ditayangkan. Tapi tak sure ada ditayangkan di ONE HD ataupun tak. Okay. Aku selalu tengok drama korea kat channel ONE. For sure kalau tak ada kat tv boleh tonton online. Yay.





Broadcast period untuk drama Temptation yang telah ditetapkan ialah 14 July 2014 hingga 16 September 2014. Setiap hari Isnin dan Selasa selama 20 episod. Drama ini dibintangi oleh Kwon Sang Woo, Choi Ji Woo, Lee Jung Jin, Park Ha Sun dan Lee Jung Shin dari CNBlue.

Sinopsis : Sebuah melodrama mengenai seorang lelaki yang telah berkahwin, Cha Suk Hoon yang menerima sejumlah wang yang besar dari seorang wanita, Yoo Se Young untuk membayar kembali hutang yang dipinjamnya. Komplikasi timbul apabila wanita tersebut menuntut kembali haknya dan menyebabkan hubungan Cha Suk Hoon dan isterinya terjejas.

Trailer : Clik here and here.

That's all. Jumpa lagi.








7 comments:

  1. Macam best je.. Saya pun layan ONE HD jgk hihihi

    ReplyDelete
  2. da lama mencari cerita nie ..bagusnyerr ONE HD tayangkan..xsabar nk tgk..

    ReplyDelete
  3. im excited for this too... hehehe

    ReplyDelete
  4. chrome maisara pon ada masalah :(

    ReplyDelete
  5. Ritu chrome akak pon prob. Pastu akak setting cemana tah kat bahagian atas tuu. Alhamdulillah skg da okay. :)

    ReplyDelete
  6. Kwon Sang Woo ngan Choi Ji Woo jadi main leads ya? teringat Stairways to Heaven :)

    ReplyDelete
  7. Ingatkan temptation of wife td.. hihi.. eh! Jungshin ada la..

    ReplyDelete

Drop your comments :)