23 August 2014

Segalanya Mungkin

Assalamualaikum and Hi !

Mula2 nak cakap sorry sebab nak guna ganti diri aku dalam entri ni.

Masa aku tengah taip entri ni, aku tengah badmood gila. Seriously, aku tengah sakit hati. Sebab ? Banyak sangat sebab.

Aku nak mintak maaf sebab tak sempat nak followback, tak sempat nak komen2 blog abang2 kakak2 adik2, tak sempat nak blogwalking.

Aku stress sangat fikir masalah nak sambung belajar. Sampai hari ni tak settle2 lagi.

Aku baru je lepas format balik laptop dan aku lupa nak back up segala bagai file2 dokumen2 penting. So, semua hilang. Hilang ! Termasuk header blog sekali. So, nampaknya aku guna header freebies raya tu sehingga tak tahu bila.

Nak buat header baru memang makan masa. Plus, photoscape photoshop semua HILANG !

Dan, biasanya aku prepare apa2 yang nak dijadikan bahan nak update entri. Ada banyak benda nak kongsi. Tapi semua dah HILANG. Bak kata kawan aku 'nasi dah jadi glucose.'

Sebab tu lah malam ni aku meroyan taip entri cenggini. Hmm. Faham tak perasaan aku cemana ? 

Sedih sangat.


4 comments:

  1. alolo. sedihnyaaaa. banyak kan bsabar. dugaaan. lepasni bt slow2 ok :)

    ReplyDelete
  2. Patot lama tak nampak. Takpe, semua yang berlaku ada hikmah dia. Moga pasni semua ok balik. Senyum sikit ;)

    ReplyDelete
  3. sabar oke... ade hikmah di sebalik tu.. lepas ni awak kene hati2 bila nk format laptop.. pindah kan semua brg yg pntg lepas tu baru format oke.. smilee :)

    ReplyDelete

Drop your comments :)