22 December 2011

Akhirnya,,, aku menang jugak !

..Assalamualaikum..

Akhirnya aku menang jugak,, ngeh2.. tapi menang apa ??
menang contest ker ?? Eh tak,, menang main game..
hahaha.. ( lawak sangat la tu ) .. game ape ??
Game Mario Forever Versi 2.16.. hehe..
Setelah ber-tahun2 bermain,, ceewah.. ber-tahun2 tu..
betul,, ber-tahun2 aku main,, tetiba jer menang..
bangga lar wei.. tanpa putus asa dan penuh
semangat aku main,, dan akhirnya.. aku MENANG  !!
aku happy sesangat.. awak2 suka tak main game Mario ??
Susah jugak lar nak lawan 'bos' nya tu.. Err,, bos ker ??
ker apa orang panggil erk ?? .. hee,, apa2 je lah.. 
Nak tahu tak game Mario nie ada banyak secret..
Kalau siapa2 yang suka main tu cepat2 lar search secretnya..
Tak rugi.. boleh main lagi banyak woo.. Boleh jer search dekat
Youtube atau pun Google.. Mudah kan ??


Awak pulak suka main game apa ??Jom lar kongsi2 dengan saya .. :D








1 comment:

  1. Lorh.. Mario ja sayang..heeeeeee... kita tak main benda nie..dah lama tak layan.. fedup pnya pasal..kui kui..

    N.L

    ReplyDelete

Drop your comments :)