12 December 2012

12 DECEMBER 2012 Domo Time !

..Assalamualaikum..



Halo Halo and Hye adik manis, kakak cantik dan abang kacak..

Biasanya hari Rabu mesti orang update blog dengan Wordless Wednesday.. Kan ? Tapi aku tak pernah buat sebab aku nie Wordless Everyday.. haha :P Tarikh hari nie cam unik jugak lah kan.. 12 12 12.. Fuh! Aku nak tunggu 13 13 13... Hado ko ? huk2.. Tapi bagi aku date apa pun tetap je sama.. Tak ada yang special dalam hidup aku.. Tiap2 hari buat benda sama :D Eh,, sesape yang sambut birthday hari nie,, aku ucapkan Happy Bitrhday ! Wee~

So, hari nie aku nak share picture Domo.. Aku nie minat sangat dengan Si Mulut Luas nie.. Hehe.. Cute kan ? Jom layan gambar ^-^


#Pic nie aku ambil dari Mr.Google.. Cantik kan.. Aku suka :D ( Background lappy aku hehe )

#Yang nie aku sendiri yang buat.. Aein tu dah semestinya aku.. Mimi tu my bestie :D.. Time aku sekolah dulu2 nie.. Time cikgu tak da dalam kelas -__-

#Yang nie beg aku.. Ex aku yang bagi pada 11 Dec 2011.. Haha.. Ingat lagi aku.. Hua3.. Dan 12 Dec 2011.. Aku breakkk!! Kira dah setahun la kan.. :P TIPU .. Mata Domo dah tak da sebelah.. Hilang.. Kah3..

#Amacam yang nie ? Cantik tak ? Aku sendiri yang create nie.. Guna pen and kertas jerk.. Hehe.. Perasan tak ada Domo sengal dalam tu.. Yang tu kawan aku yang buat.. Haha :P Aku buat nie time sekolah dulu2.. Wah ! Rindu pula kat kawan2.. Lepak sama2.. Study sama2.. Uhuk -__-

Saya bukan obses tapi minat Domo :D

..SEKIAN.. 






4 comments:

Drop your comments :)