25 June 2012

Brain a.k.a Otak

..Assalamualaikum..

Halo Halo..
Say Hi and Smile :)
Alalalala,, cute nye senyum.. hehe
Eh eh,, apa aku meracau nie ??

Oke2.. Berbalik pada tajuk kat atas tuss,,
Brain a.k.a Otak
apa tu ?? hehe..
Kalau nak tahu,, tu lar zombi punya 
feveret food.. hahaha.. :D
meracau lagi sekali ^-^

Nah amik kau hotak !

amacam ?? lawa tak ?? hehehe
nie aku sendiri yang lukis..
Wah wah wah... 
ternyata,, bakat aku jelas
terselah weh.. 
Perasan sudaa :)

Nie aku lukis khas untuk akak aku..
actually,, dia yang suruh aku lukis..
Buli !

Macam2 jenis pensil warna ada,,
Stabilo ada, Faber Castell ada,,
pilih jak ,,hee~
Ku gunakan untuk mewarna otak kat atas tu,,


Kesian kat aku...
Tapi nasib baik menjadi..
Kira oke la tu kan kan kan ???
Nie kerja assingment dia,,
patut ker aku yang buat...
Patut tak patut,, tu nombor 2..
Yang pasti,, aku dapat pampasannya..
hahaha...
Thanks akak cumil :D

sebelum Aein undur diri,, 
terima lah kata2 hikmat dari

Kalau takut mati,,jangan hidup..

Hua.. tengok tu.. jangan hidup k.. haha

*Sekejap aku sekejap aein ,,
ikut aku, aku ! 
Kau ade ?!





6 comments:

  1. haha, shantek la brain tu.. brain wash ka?? ekeke

    ReplyDelete
  2. JEMPUT JOIN GA NI :) HADIAH OWESOME MENANTI ! Tarikh tutup 30 JUN 2012 ,SIAPA CEPAT DIA DAPAT :)

    >> http://farra-izzaty.blogspot.com/2012/05/miss-jijie-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. err,, link error lah.. sorry :(

      Delete
  3. pandai jugak aein melukis..hehe...:D

    kejap aien n kejap aku...oke la tu...santai..hehehe....best bace..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe... xde lah pandai sgt.. btw thank you :D

      Delete

Drop your comments :)