10 December 2012

Tersangat Gembira

..Assalamualaikum..

Halo Halo and Hye adik manis, kakak cantik dan abang kacak !

Hari nie aku happy sangat2 weh.. Akhirnya, aku dah tukar template blog aku.. Daripada domo yang besaaaar tu kepada yang ala2 pinky gitu.. Thanks to Lyssa.. Template nie dia yang punya.. Haha :D Sebenarnya aku frust, sebab hari tu aku ada try guna template wash denim,, pastu aku lupa nak download full template aku yang asal.. So, faham2 lah.. Jahanam blog aku.. -__- .. Aku tak suka sangat template aku yang sebelum ni sebab tulisan kecil sangat.. Haha.. Sakit mata aku nak baca :D

Habis cerita pasal blog.. Now, nak cerita pasal aku dan idolaku.. Kah2.. Siapa sangka akhirnya dapat juga aku berbual di alam maya dengan Zyra Roxx.. Siapa tak kenal kan kan kan.. Kalau kau tak kenal,, kau tak up to date.. Hehe.. Sorry ^-^ .. Aku suka sangat sebab dia tak sombong.. Baik je.. Aku suka sangat baca blog dia.. Seriously aku dah addicted ! .. Segalanya bermula di Ask.fm.. Ngeh2.. Aku try2 tanya,, dia jawab.. Wah ! Happy giler aku.. Dah lama aku nak berchit chat dengannya.. Tapi apakan daya, aku cuma blogger biasa.. Bukan blogger retis.. Masihku ingat cerita last year,, aku tegur blogger tu,, kira retis jugak lah kan,, tak layan pun aku.. Haha.. Maklumlah dah glamour.. Opss !

Oke.. Stop it ! Sambung balik pasal Zyra Roxx.. Hehe :D Tengok kat bawah nie,, bukti.. keh2.. Baca dari bawah.. :P Kalau tak nampak, kasi tekan itu punya pic la ^-^



Nie je yang aku tanya.. :D ( Happy3 ! )

Yang kat bawah ni pula, Zyra Roxx mai singgah blog aku.. Haha.. Kau ade ? Tak kesah la nak cakap aku gila ke apa.. Yang aku tahu aku happy sangat2 !


Yang bawah nie pula, Zyra Roxx komen entry aku.. Kenangan manis seumur hidup nie weh.. Haha.. :P


Aku happy sangat2 ( dah berapa kali aku ulang ) Aku suka sangat2 baca blog Zyra Roxx sebab hari tu aku ada problem, kira cam sedih jugak lah.. Pastu aku lepak kat satu blog tu, aku tengok ada link, aku pun terus klik and masuk ke blog Zyra Roxx.. Dari situ lah aku start baca semua entry dia.. Dan tanpa ku duga aku ketawa guling2.. Hilang stress aku.. Sumpah tak tipu ! ^-^ 

P/S : Support blogger Malaysia !

..SEKIAN..

3 comments:

  1. hehehe memang klaka entry dia.. menarik..

    ReplyDelete
  2. @irwan alessa ahaha.. ye lah.. thanks ( button reply aku x jadik ! )

    ReplyDelete

Drop your comments :)