17 September 2017

Gift from my sister

Hello guys.

Kebosanan tahap apa dah kat rumah ni menunggu surat tawaran sambung master yang tak kunjung tiba. Doakan semua berjalan lancar.


I just wanna share some part of my life. Yehee 🤗. Nothing special pun untuk post kali ini. Dua hari lepas, I got a parcel from my sister. Dia bagi 3 jenis lipstik, lip scrub dan lip balm. I'm so happy dapat barang free. Sebenarnya, dia dah guna pun semua tu. Dia macam takda niat pun nak bagi aku. Hahaha 🤣. Tapi disebabkan dia alergik kepada lipstik tersebut, maka adik dia yang ni pun dapat lah. Nasib lah adik sorang je.

Kakak aku ni sangat sensitif pada barang-barang kosmetik. Kadang-kadang kesian jugak, dia selalu beli makeup mahal-mahal (supaya lebih berkualiti), tapi end up tak sesuai jugak dengan dia. Nasib la. So, aku dapat satu lipstik YSL, satu lipstik MAC, satu lipstik Mary Kay, satu lip scrub Mary Kay dan satu lip balm Mary Kay. OMG bahagianya! Who doesn't love gift right? Nak tunggu aku beli semua ni memang tak terbeli la.

But, I can tell the colour of the lipstick is not suitable for my skin, they just make me look so pale. Tapi takpa, aku tak kesah. Aku terima je ðŸ˜¹.

Not good at editing picture.


The red colour looks so red and moist tapi bila apply kat lip tak merah sangat pun, just a very nice colour. The red one is from YSL Rouge Volupte' Shine 4. Soft pink (To Savour A84 by MAC) and the bottom, Bashful You by Mary Kay.

Have you received any gift lately? Then you must be happy ðŸ˜Š.



1 comment:

  1. cantik2 warna dia. :D
    best jugak ada kakak kan, kalau barang taksesuai untuk dia, boleh share2. :3

    dapat hadiah jugak lately, makanan2 :)

    ReplyDelete

Drop your comments :)