23 September 2017

Trying out free samples from Mary Kay

Hello guys ðŸ˜‰,

"Positive thinking will let you do everything better than negative thinking will." - Zig Ziglar

Sebelum ni aku ada buat review mengenai sample from Pure Beauty. Check it out!


Kali ni aku dapat beberapa makeup seperti eyeshadow, primer, lipstik dan mask dari Mary Kay. Aku dapat sample ni daripada kakak kesayangan aku, yes once again. Semua dia bagi adik dia ni haa. I'm blessed.

Antara samples yang aku dapat:

  • timewise moisture renewing gel mask
  • timewise firming eye cream
  • mineral eye color (Amber blaze)
  • mineral eye color (Crystalline)
  • true dimensionslipstick (Color me coral)


I will give a short review about each of the items listed above based on my own experience ðŸ˜Š

1. Mary Kay Timewise Moisture Renewing Gel Mask
Satu sample 3g boleh pakai sampai 4 kali. Boleh apply sebelum tidur selama 10 minit atau pun biarkan sepanjang malam. Tekstur gel ni macam water-based, jadi ianya sangat ringan. For me it is a little bit greasy tapi kalau nak apply 10 minit tak jadi masalah. Kali pertama, aku biarkan sepanjang malam dan kulit muka smooth sangat bila bangun pagi.

2. Mary Kay Timewise Firming Eye Cream
Aku sangat suka dengan dengan eye cream ni. It really does its job. The eyeshadows stay longer. Eye cream ni menampakkan lagi yang kita tengah pakai eyeshadow gittew. Hew ðŸ˜œ

3. Mineral Eye Color (Amber Blaze + Crystalline)
Hari tu pergi kenduri aku mix dua eye shadow ni. The colors are really nice and super pigmented. Seriously! Ini lah eye shadow yang paling cantik dan pigmented yang pernah aku cuba (pigmented dalam bahasa Melayu apa?) Kalau yang sukakan natural makeup look, this two combination colors are great. Aku kongsi satu gambar okay, this is recently my instgram post LOL.

*gambar ni tak edit tau, kalau edit lagi cantik kot HAHA

4. True Dimensions Lipsick (Color me coral)
Lipstik ni warna dia cantik sangat. Malangnya aku tak sempat ambil gambar masa tengah pakai. I really love the color. Someone please give me this lipstick. I only have sample ðŸ˜­


That's all. See you soon!



5 comments:

  1. wah. marry kay memang bagus. tp akak xmampu lg.hehe

    ReplyDelete
  2. cantik! tak pernah guna eyeshadow tapi suka tengok orang mekap guna nude colour :) bestnya dapat free sample

    ReplyDelete
  3. hi dear, I read your comment on my blog. Thank you singgah my blog =)

    Mary Kay, memang quite a nice product. Tapi, nadia tak pakai Mary Kay except for lipstick Mary Kay. Seriously, lipstick Mary Kay that I've bought memang best and I love the color because it's nude color. <3

    ReplyDelete
  4. datang lagi. hehe
    akak tag Eizz ;)
    https://loveneddy.blogspot.my/2017/10/giveaway-suka-hati-lah-by-ein.html

    ReplyDelete

Drop your comments :)