15 August 2013

Test 1 Result !

..Assalamualaikum..

*lupa dah nak intro macam mana* hehe. Hai korang ! I'm sorry sebab tak dapat nak blogwalking and balas komen. Nak ucap terima kasih kepada akak2 dan abang yang selalu jenguk blog aku ni. Rasanya yang selalu komen, mereka2 yang lebih tua dan sebaya, Adik2 tak da. :p

Entry kali ni aku just nak share something. Sesuatu yang sangat penting. Penting la kot. Penting bagi diri aku and my future. Korang semua already know yang aku tengah study asasi sains @ UiTM Puncak Alam. Nampak gaya aku menaip macam ramai readers. HAHA.

Sebelum raya, aku dah selesai Test 1. Test ni penting sebab markah akan dibawa sampai akhir sem. Carry mark. Keputusan aku tak da lah membanggakan sangat. Kecewa sedih bahagia semua ada. First nak bagitahu aku failed. GAGAL. Tapi satu paper je. Physics. Sedih sangat2 kot. Sebab aku dah study tapi still tak dapat. Physics aku just dapat 9/25. Terukk ! Chemistry, aku dapat 20.5/30. Oke la kan ? Mathematics 26.5/30. :) Agak membanggakan. Biology 26.5/40. 



Tu je kemampuan diri aku. Tapi lepas ni janji nak buat yang lebih baik. Tak nak gagal lagi. Share dekat blog ni lagi beri aku semangat nak belajar. Nak semua orang tahu yang aku pernah gagal. Nak semua orang tahu yang aku takkan gagal lagi. :)

Doakan saya berjaya :)

Always love <3


8 comments:

  1. xpelah =) bru permulaan..jgn down2 sgt..truskan berusah..yakin pd diri dan yakin pd ALLAH..All the best k..

    ReplyDelete
  2. tidak mengapa.. kegagalan bleh memicu kecemerlangan di hari mendatang..inshaaAllah..:) saelamat hari raya yep.. :>

    ReplyDelete
  3. tidak mengapa.. kegagalan bleh memicu kecemerlangan di hari mendatang..inshaaAllah..:) saelamat hari raya yep.. :>

    ReplyDelete
  4. tahniah dik =) fizik tu usaha lagi.. xpe.. x smstinya gagal slamanya! nnti kalau dah tau cara nak study fiz dgn betul pasti gempak punya results tu...

    wahh..tahniah la dgn bio tu..ehhehehxD kalau akk pun dah bangga dengan result bio cm tu.. *xsuka bio..whahaha

    ReplyDelete
  5. it's okay.. insyaAllah next text boleh punya.. enjin baru nak panas kan :)

    ReplyDelete
  6. jangan sedih2 Eizz :) insya-Allah, lain kali lebih baik lagi.. all the best! yang penting jangan lupa usaha dan tawakal :)

    ReplyDelete
  7. Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
    purely handmade products such as phone case, ear cap,
    bags, pouch and many more! 쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
    http://twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Rindu dekat adik. Xpe, gagal sekali bukan bermakna akan gagal selama-lamanya.
    So, struggle! Moga Allah permudah. :)

    ReplyDelete

Drop your comments :)