22 October 2013

I Love Piano

.. Assalamualaikum..



Hai semua ! Doakan saya dapat speaking dengan lancar yer. Next week ada exam MUET. Speaking test. 29 Oct. Gabra jugak ni. Dah la tak practice pun lagi --" Oke. Now, rasa happy sangat sebab rasa kemanisan nak blogging ada balik. Ecehh. Kemanisan gettew. :p

Intro se-mata2. Hehe. I love piano ? Why ? Macam la pandai main piano. Haha. Sebenarnya tak tahu pun tapi just nak cakap aku suka tengok orang main piano. Suka dengar melodinya. Rasa tenang, nyaman, mengasyikkan. K merapu :p Dulu kan pernah ber-cita2 nak jadi pemain muzik. Maksudnya pandai main gitar, main piano. Semua2 lah. Pernah jugak angan2 nak jadi komposer. Kah2. Kelaut :p Tak payah nak angan2 sangat lah kan. Better fokus dalam bidang Science yang susah lagi senang ni. Dah la final exam macam !@#$%^&*. Berdoa je yang mampu sekarang ni T_T. 

Siapa kenal Z Qusyairi ? Aku sebenarnya dah jatuh hati kat dia. Aceewahh. Bukan suka kat dia lah. Just adore him. Suka tengok dia main piano. Aku kenal dia dalam youtube. Hehe. Selalu usha2 video dia. Ngeh2. Dan yang paling aku jatuh hati, jatuh dah tak nak bangkit ni, bila dengar piano cover lagu Takkan Terpisah. I dont know why but I love this song. Aku ni bukan yang layan jiwang, Im rock oke. Rock. Aku layan Paramore Linkin Park je. Hee :D Tapi bila dengar lagu Black ni, jatuh hati pula.

Dengarkan... Piano instrumental by Z Qusyairi :)


           

Z Qusyairi :) Kalau berminat boleh subscride. Sekian.

15 comments:

  1. suka dengar muzik piano.. tapi nak main akak tak reti..hihi..

    ReplyDelete
  2. best gak dia main..tp ade beberapa part cam sumbangkn..muzik piano ni mmg best =) suka jgk dgr..kdg2 muzik tngkap leleh mmg best dgr..sllu dgr unintended piano cover..btw all the best eizz muet nti..bt yg terbaik..yakin sgt bleh bt..Smoga dipermudahkanNya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks selalu bagi eizz semangat. yeahh ! yakin boleh :)

      Delete
  3. pehh....aku pandai men kompang je...huhu...

    ReplyDelete
  4. jrg org pandai main piano nih.. baguh2

    ReplyDelete
  5. gg bisa main piano . . .

    mampir di blog ane ya sob http://nawayhac.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. sy pun minat piano. .but more to guitar la. .hahaha~ melting tgk org pndai main piano n gitar. . heh :D

    ReplyDelete
  7. bestnya main piano..sy suka :)

    ReplyDelete
  8. hey, cik adik! hihi... btol2.. akak pandai main lgu birthday je.. tu pun guna visual piano.. kihkih..

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum..

    TQ adik Eizz!
    And good luck for your MUET nanti.. ;)

    Haha. <3

    -ZQ-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini mimpi ke realiti ? Abg Z Qusyairi komen blog kite. Arghhhhhhh ! Thanks :')

      Delete

Drop your comments :)