15 April 2014

Aku Pulang :)

..Assalamualaikum..

Ehem ehem. Test 1,2,3. Hehh. Eh hai ! Saya dah kembali selepas 4 bulan menghilangkan diri. Haaa. Aku dah rasa janggal gila. Macam mana nak intro ni. Kah. Oke. Relaks. Aku dah habis asasi. Yeah yeah yeah. Holiday 5 bulan dan bakal kembali aktif mengupdate blog. Kih2. 

Readers blog aku ada lagi ke ? Ke semua dah tak ingat aku ? Huaaa. Nampaknya kena work hard cari readers baru. Hehe. Hmm. Nampak gaya dah ramai blogger2 yang aku kenal dah tak aktif. Korang semua kemana ? Rasa dah tak happy nak blogging. :( Apa2 pun hidup mesti diteruskan, ecehh. Takda nak cakap apa. 



#PrayForMH370

Sekian.



9 comments:

  1. salam. uiii..lama jugak menghilang ya ..
    btw selamat kembali :)

    ReplyDelete
  2. Bukan pe, adang kadang busy pun leh wat jarang update blog..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee. kan. blogging ni sampingan je kan :)

      Delete
  3. Eh ehh ehhh, eiz in da house laaaaa! :-P

    ReplyDelete
  4. eizz!! mich u so much! ehem! i still setia tau... apa lagi eizz.. kasi balas dendam la ;)

    ReplyDelete

Drop your comments :)