6 January 2018

WINNER! Third Place Lazada Online Revolution Blogger Contest

Hey guys.

Selamat Tahun Baru. Post pertama untuk tahun 2018 😉. Apa azam tahun baru korang? Azam tahu baru aku nak berat 47 kg (hehe) dan semoga projek master berjalan dengan lancar.

Bulan lepas aku ada join satu contest dari Lazada. Aku menang lagi guys. I am so HAPPY! Sebelum ni aku dah pernah menang 3rd place contest dari Lazada juga bulan April lepas. Aku dah gunakan RM150 shopping voucher sebelum ni. Aku beli luggage sebab tak tahu nak beli apa. Hehe.

So kali ini aku dapat RM100 shopping voucher. Tak guna lagi, please suggest apa yang patut aku beli. Aku ada join beberapa contest lain and I am so lucky sebab asyik menang je. Nanti next post aku share okay.


*Aku tak jumpa pula banner yang ada nama sebagai pemenang lol.

Sekian.
 
❤️💖💝

2 comments:

Drop your comments :)