15 January 2016

RM100 Voucher from Zalora

Assalamualakum and Hi.

Hey guys. I'm officially on my semester break! Hihi. Selamat tiba di rumah jam 4AM. So boleh lah ber-blogging sepuas hati. Rindu dengan blog sendiri.

Rezeki ada di mana-mana. Nak dijadikan cerita, aku dapat free voucher RM100 dari ZALORA. OMG!!! Excited yang amat. Dapat shopping online hew. Sebenarnya bulan November lepas aku ada terima emel dari Zalora. Sebulan kemudian baru aku baca dan reply emel tersebut. Haha. Betapa sibuknya sampai emel pun lupa nak cek setiap hari.

Dalam emel tersebut ada lah diberitahu, aku dikehendaki membuat satu entri mengenai casual shoes. Yes, itu dia entri yang sebelum ini. Hihi. But it is not my idea, just copy and paste sebab aku memang dah diberi article tu. Hanya perlu tambah sedikit idea sendiri.

Then, I need to publish my post on 10 Jan, yang mana aku ada paper Classical Mechanics pada hari tersebut. So, aku tak edit banyak pun article tu sebab kepala ni dah serabut dengan final exam. Lepas tu aku inform la aku dah publish entri tu then terus dapat voucher code. Alhamdulillah.

So sekarang ni tak tahu nak beli apa dengan voucher tu. Lagi pun ini kali pertama nak beli online di Zalora. Nak tengok-tengok dulu apa yang berkenan di hati.


 

Sekian. 


3 comments:

  1. wah banyak tu RM100 :D lama tak nampak Eizz hehe :)

    ReplyDelete
  2. puas hati jugak dah dpt voucher code. boleh shopping hehe

    ReplyDelete
  3. best nya dapat voucher dari zalora.. boleh shopping di zalora nanti..

    ReplyDelete

Drop your comments :)