28 April 2013

A Little Bit Longer and I'll Be Fine

Assalamualaikum..



Got the news today, doctor said I had to stay a little bit longer... and I'll be fine. When I thought it had all be done, when I thought it had all been said. "A little bit longer and I'll be fine".
But you don't know what you got untill it's gone and you don't know what it's like to feel so low. And everytime you smile, you laugh, you glow. You don't even know it.
All this time goes by, still no reason why. Waiting on a cure but none of them are sure. So, I'll wait until the kingdom come. All the highs and lows are gone. A little bit longer and I'll be fine. Yeahh, I'll be fine. :)

Apa perasaan korang kalau dapat tahu umur kita tak panjang. Mesti rasa perit sangat kan nak tempuhi hidup ni. Ya, memang perit tapi setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya yang tersendiri. Mesti rasa down sangat2 tapi selagi sisa hidup masih ada, gunakan ia sebaik mungkin.

Mesti rasa dunia ni tak adil. Ini semua satu tamparan yang hebat untuk diri kita. Tapi cuba kita ingat balik selama kita hidup, saat2 manis dan bahagia bersama keluarga dan sahabat. Itu sudah menjanjikan perkara yang paling indah dalam hidup kita. :)

: Aku tak tahu kenapa aku tulis entri macam ni, dari semalam aku asyik mimpi buruk. Huk2. Tapi mimpi tu kan mainan tidur. :D Tak ada yang nak ditakutkan. Kan kan ? *Sila jawab ya !

Sekian..

8 comments:

  1. memang akan down pada mulanya..dan mula bersangka bukan2 pada perancangan Allah..huhu..tapi kena terima hakikat juga kan..dan bersabar..mana tahu tup tup esok lusa apa yg Allah bagi tu mungkin berat akan jadi ringan..hehe ^^

    mimpi tu gangguan ja..tak basuh kaki la tu sblum tidur..ahaha

    ReplyDelete
  2. @Nana Liena Haha. Yelah. Memang tak basuh. Kah2

    ReplyDelete
  3. tidur tak baca doa la tu. haha

    ReplyDelete

Drop your comments :)