20 April 2013

Gaya Rambut Lelaki Pilihan Anda

..Assalamualaikum..



Dear si cantik dan si kacak ! Today, saya nak merapu. Oke. Awal2 lagi dah bagi tau. Handsome kan One Direction ? :p Saya bukan lah directioner. Minat tapi tak da lah sampai obses. Btw, nak cerita pasal "Men hair style". Macam2 gaya rambut ada tapi yang mana pilihan hati ? Ekekeke :p



First, gaya 'Ragged Matte'. Awesome kan ? Dah macam rambut bangun tidur. Hehe :)



Second. gaya 'Shiny Wet'. Yang ni nampak bergaya. Ouchh, melting2. Nampak berketerampilan. Yang atas tadi nampak cam ghotic je. :D



Ketiga, 'Spiky Web' style. Gaya ni kalau time sekolah dulu ramai student lelaki buat rambut macam ni. Kononnya nampak hensem. Kalau yang hensem tu oke lah, kalau yang tak tu.. Err... :p *tak baik mengata :p



Keempat, 'Wavy Loose' style. Kalau yang ni saya suka saya suka. Style rambut ex gua. Tetibe 'gua' :p. Style ni cam oke jugak la. Nampak cool and nice !



Yang last, gaya 'Airy Wild'. Yang ni nampak macam ke-korean sikitt. Sesapa yang geng k-pop tu oke la buat rambut macam ni. Macam ex-classmate saya, rambut lebih kurang style ni la tapi bila dah masuk PLKN, faham2 je lah. Hehehe :p

Picture : Google.
Hair style : Paper.

Korang suka yang mana ? :D 

..SEKIAN.. 



7 comments:

  1. suka semua kecuali botak.. kot? haha.. mana2 yg sesuai..

    takyah..wat..lagi..pinjaman..
    lepas register baru tau masa orientasi :)

    ReplyDelete
  2. smua comel2 smart2 hensem2. .hehehe

    ReplyDelete
  3. Nice quiff like Niall and messy like Harry ^_^

    ReplyDelete
  4. haha..semua tak menawan hati kalbu beta..hehe.. beta suka ala-ala nerd punya style..ahaha.. bru la skema skit..nampak mcm budak baik..ngeh ngeh ngeh.. :)

    ReplyDelete
  5. Ainil suka gaya rambut Rain :) dgn Rain sekali Ainil suka .. Auuuu !

    ReplyDelete

Drop your comments :)