5 March 2013

Photography : Part 2

..Assalamualaikum..

Hey hey sweetie, dearly, beloved and etc. 
Today, nak share pic yang aku edit. Perghh ! Penat kot.. Hee.. Aku tak da lah pandai sangat tapi mencuba itu lebih baik dari mengubati.. Ehh.. Abaikan..

Hello Kitty Version :P

#Original


#Edited


#Original


#Edited


#Original


#Edited

Kalau uolls perasan, gambar kedua yang diedit tu agak kurang kemas sebab aku da malas.. Hek2.. Amacam ada cantik tak ? *Bajet bagus jap.. Aku suka edit pic guna style macam ni.. Tak payah tanya kenapa sebab aku sendiri pun tak tahu.. Jangan cakap aku tak pandai guna style lain ! Hehe.. Nanti yang Part 3 aku tukar style. Baru tahu aku hebat ke tak..

p/s : Jangan cakap besar. :p

Nota berkaki : Tak da ke yang nak dermakan aku header. Aku tak da inovasi, inokreatif mahupun imaginasi.. Kalau saman pun oke jugak aku ni. Kesalahan bahasa.. Hew2.. Aku nak header.. Pleaseeee :')

Kbye !






6 comments:

  1. comel....teruskan usaha anda!!hehehhe...

    ReplyDelete
  2. @Nurshafitrah : thanks :D

    ReplyDelete
  3. boleh tahan..lawa :) nak header? hehe..adik kan kreatif..kalau bt sendiri bru rasa puas..hehe..betul..

    ReplyDelete
  4. @Nana Liena : Dah buat tapi boring la, asyik sama je. Nak yg laen. hehehe

    ReplyDelete

Drop your comments :)