31 March 2013

Ehh Facebook Lah

..Assalamualaikum..

Hai hai abang kacak dan si cantik manis.. Auwmm :p Dah kenapa lah tajuk entri aku semenjak dua menjak ni, asyik2 ehh2 je.. Kih2.. Facebook ? Berubah wajah lagi.. Tapi aku rasa kali ni lagi comel lah even ada orang cakap tak cantik lah, semak lah, janggal lah.. Hoi  !! Banyak komen pulak.. Kalau dah tak da fesbuk tu, tak da lah cinta muka buku kau.. Tak gitu ? Hek2..




Cantik kan cantik kan ? Aku lagi suka yang ni dari yang sebelum ni, kiri kanan kiri kanan, pening aku nak baca.. Huk2.. Tapi kalau ada satu column special untuk describe pasal kita lagi comel kan facebook ni ? Macam dulu2, masa first time aku sign in facebook ni, comel je.. :p

Tak kisah la kan.. Aku lagi suka online Twitter kot tapi nak buat macam mana, wahai pujangga hati suka online facebook.. So, aku kena lah on jugak fesbuk tu.. :p

Tak da kerja hapdate pasal facebook :p

..SEKIAN..




5 comments:

  1. haha.. agak puas hati dengan new TL ni :) teratur sikit.. sebelah sana info, sebelah sini update kita.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. betu l! fb kali nie comel sangat .. tak serabut dah .. we hee

    -arya addin-

    ReplyDelete
  3. dayah xadd ag ain..xbka ane fb..hihi..
    nanti lar dayah add tp bkpow same jh fb dayah td..haha

    ReplyDelete
  4. jemput singgah tempat uncle ta.jika ada kelapangan.ada hadiah menarik pd bulan april ni.gud luck!

    ReplyDelete

Drop your comments :)