21 May 2013

Air Milo Oh Air Milo

Assalamualaikum..



Alkisah tersebutlah.... Suatu hari, di sebuah R&R, tak perlu kau tahu di mana dan bila. Hehe :p .Tekak haus, order air. "Akak, milo ais satu." Menunggu, sambil tu borak2 kosong dulu. :)

Kurang lebih 5 minit kemudian, air yang diorder pun tiba. Cehh, macam bas pula nak tiba. Hukhuk. Sambung, kacau2 air milo, tak minum lagi. Tappp, terpandang dalam air, ada something. Sayap binatang a.k.a haiwan lah. Eurww. Tukar tukar !

"Akak, dalam air ni ada binatang la." "Eh, maaf dik, tunggu kejap yer, buat lain." "Ouh, oke."

Menunggu lagi. Kejap je. Tiba milo ais yang kedua. "Berapa akak ?" "RM 1.80." Bayar terus. :)

Haus ni wehh. Oke, jom minum ! Sebelum tu macam biasa, hobi sebelum minum, kacau2 dulu. Kacau punya kacau. What's this ? Ada sesuatu warna hitam. Milo keras ke ? Ke apa ?
Eh bukan.

Oke, cedok guna straw, ambil, letak atas tisu. Golek2. Yuckss ! TAHI CICAK ! OH NO ! Kenapa kotor sangat.

"Akak, err, ada tahi cicak la dalam air ni." "Hah ?"

Then, terus blah.

"Dik, duit, ambik balik." "Err, takpe la kak."

Nasib la order air satu je. Huh.

Pernah kau alami ? :p

Always Love,

16 comments:

  1. Tak penah ag stakat nih..erk..kotor ler..

    ReplyDelete
  2. yucks!!! itu kedai minuman ke? kedai haiwan? isk3..

    ReplyDelete
  3. pengotornya kakak tu.. nasib baik check dulu..

    ReplyDelete
  4. yurks... geli den membacanya ni..air milo dah la keruh..ada pulak ktulan2 tu..yerkkks... nasib baik nmapk..kalau tak nampak? hehe.. lepas nie bawa air masak ja la..huhu..

    ReplyDelete
  5. aduh. tak sanggupnya. huhuhuhuhuk. aein. alia tak tahu lagi nak pi mana. aein lak?

    ReplyDelete
  6. Perghhh! Sumpah geli. Huhihuhi. Tapi, sebelum ni xde la pnh smpi taik cicak dik. Jz stakat terminum air yg ada bntang or semut. Huuuuuu.

    ReplyDelete
  7. erk.... dua2 air milo ada benda yg tak sepatutnya? nasib baik tak minum terus kan? tak pernah alami lagi :/

    ReplyDelete
  8. he3..ni kena kt dri sndri ke?? air milo la pling seram, sbb susah nk pastikan milo yg xhncur dgn bndasing..nsb baek sedar :) hu3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan pengalaman sendiri. Kakak punya pengalaman, just cerita balik. haha

      Delete

Drop your comments :)