26 May 2013

Istimewa Darinya

Assalamualaikum..


Today, 26 May 2013. Tinggal aku keseorangan. Sepi menyendiri. Hehe. Semua geng2 aku dah sambung belajar. Ada yang pergi UniKL, ada yang masuk Matrikulasi. Ada yang dah masuk UPNM. Aku ? Minggu depan k. :D

Petang semalam, kawan baik aku datang rumah. Bagi gift. Terharu yang amat sangat >_< . Dia lah kawan yang paling baik, teramat baik. Hari tu aku ada bagi gift jugak kat dia. Tapi aku ikhlas. Tak harapkan apa2 balasan. Kawan kan dah nak pergi. Sob sob. Tapi dia bagi jugak gift untuk aku. Banyak gila ! 

Tak tahu nak ucap terima kasih macam mana lagi. Aku bagi satu je. Kalau nak tahu aku bagi apa, baca blog ni >Najihah< .Jujurnya, aku menangis masa baca entri yang dia taip tu semalam. Terharu amat sangat. Well, aku kan mudah tersentuh. Ecehh :p

Sebelum aku buka gift tu, sempat la jugak snap pic. Hehe. Layannn....


See, dua oke. Walaupun dua kotak tapi dalam tu banyak !


Baju. Cantik lawa sangat. Red white stripes. :)


Music box. Hello Kitty. Suka3 ^_^. Comel sangat.


Music box yang atas tadi. Versi opened. Hehe. Boleh la aku letak segala bagai kerongsang kesayanganku di dalamnya. Hekhek. Abaikan je yang dalam cermin tu, kalau korang nampak. :p


Yang ni pun Hello Kitty jugak. Serba pink. Ye lah. Aku kan peminat pink. Dulu obses gila. Tapi sekarang dah kurang. :)


Spec yo ! Boleh la aku pakai, nanti snap pic banyak2. Caption : Budak nerd :p

Banyak kan kawan bagi. Thank you so much dear. I love you. Ni yang part kawan bagi. Kakak aku pun ada jugak bagi. Tapi next entri la yer. Malas dah nak membebel.

Pesanan buat kawan : Masa aku taip entri ni, kau dalam perjalanan ke Matrikulasi Pulau Pinang. Wuu, cakap Penang la kau :) Semoga selamat sampai. Belajar rajin2. Nanti raya kita jumpa lagi. Hehe. 

A day spent with friends is always a day well spent :)

Always Love,

19 comments:

  1. tahniah!!goodluck for your life :)

    ReplyDelete
  2. comel nyahhh hello kittyyyy!!selamat maju jaya erk :D

    ReplyDelete
  3. so sweet... good luck sambung belajar! :)

    ReplyDelete
  4. comelnya...peminat kitty eih..ke peminat pink?

    ReplyDelete
  5. banyaknya dia bagi.. hehe ^^ akak paling suka music box HK tu :P hee~

    ReplyDelete
  6. banyaknya ..rezeki2..hehe..eizz bagi apa kat beliau??? teddy bear? hik hok.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Bagi tedy bear. Huhu. Kecik je, buat letak bawah katil. :p

      Delete
  7. thanks .. sayam awak ! actually lama dah nk bgi tpi time last nak prgi bru bgi .. sorry la .. hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Ye dok ? Btw, timo kasih banyok2. hehe. sayang awak jugak !

      Delete
  8. byknya hdiah dr kwan =) untung ada kwn baik yg memahami kita..berkwan la krana Allah ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahh, untung kan ? oke, berkawan kerana Allah :)

      Delete
  9. Terharu akak baca dikk. Huuu. semoga ukhwah antara korang till jannah. Aminn. =)

    ReplyDelete

Drop your comments :)