24 May 2013

Dan Aku Kata Mereka Salah

Assalamualaikum..


Kau menangis ?
Kau LEMAH.

Kau meraung ?
Kau ALAH.

Meratap mengenang ?
Kau REBAH.

Marintih menyesal ?
Kau KALAH.

Macam2 mereka kata, macam2 diseranah bala,
Macam2 cara aku dah cuba tapi macam2 kesialan hadir berganda.

Sudahnya aku putuskan untuk fikir begini.

Itu cuma kata mereka.
Dan aku kata mereka SALAH.

: IRISE

Always Love,


14 comments:

  1. why dear? why? :( xsuka la adik akak ni sedih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. xde pape la. just bosan xleh tido. hukhuk :)

      Delete
  2. cool la gif atas tu..hehe

    okay2..

    kita kena jadi kuat.. biar mereka yang mengata kita rasa cemburu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. cool, import dari tumblr.

      Yeahh ! Kena kuat :)

      Delete
  3. Woww. Bagus dikk! Niceeee sangat.
    Kuat, kerana kita punya Allah.
    Pedulikan apa orang kata, jadikan ia batu loncatan untuk kita lebih maju kehadapan. :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul3 ! Pedulikan je. Mereka2 semua fake ! hehe

      Delete
  4. be strong =) nanti tolak happy meter dlam dri eizz smpai full k..snyum sokmo..

    ReplyDelete
  5. okayy , seriously memang comel gif tu . geram je tengok dia gerak2, hehehe .

    *Allah tidak pernah jemu untk menunggu hambaNYA kembali,namun manusia lah yg terlalu jemu untk berharap kpdNYA*

    ReplyDelete
  6. assalam,

    salam ziarah dari bunda...

    nice entry..

    ReplyDelete
  7. betul lah tu :) jangan fikirkan apa2 yg boleh beri kesan negatif kepada kita :)

    err.. edit blog lagi? akak suka yg previous one.. nampak kemas hitam putih.. hehe :) ke nak edit lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Hana salah komen entry. hehe. dh x nak edit dh. dh pening :'(

      Delete

Drop your comments :)