30 May 2013

Kuala Besut - Pantai Dalam - Puncak Alam

Assalamualaikum..

Pejam celik pejam celik, lagi satu hari aku kat rumah. Esok, last day. Buat majlis kesyukuran kecil-kecilan. Maybe, esok dah tak online sebab nak prepare barang2. Nak kemas apa yang patut, cek balik kot ada yang tertinggal. Dan tak bawak lappy. :'(

Tapi jagan risau, still boleh online. Lappy tu akak yang punya. So, aku bawak netbook kecik aku ni je. Tak suka sangat sebenarnya online guna netbook sebab kecik. Hukhuk. Tak da barang pun dalam netbook ni, semua dokumen2 aku dalam lappy. Macam susah la sikit. Tapi tak pe lah. ^_^


Saje nak letak pic ni. Kawan2 aku semua dah sambung belajar. Tinggal yang pakai baju cream tu je belum. Susah payah aku curi gambar ni kat instagram kawan. Hekhek. Kau boleh ke curi gambar kat instagram ? Hanya orang2 tertentu je boleh. Semestinya hacker macam aku. Haha :p


Yang pakai tudung purple tu aku. The slimmy skinny girl. Hukhuk. Kawan yang first dari kiri sekarang belajar kat Matrikulasi Pahang. Second, Kolej Mara Kuala Nerang. Yang belah kanan, belajar kat Matrikulasi Penang. :)

Dan aku bakal student UiTM Puncak Alam. Hari Sabtu nak gerak dari hometown, Kuala Besut. Terus pergi rumah akak aku kat Pantai Dalam KL. Bermalam kat sana and pagi Ahad terus ke Puncak Alam :)

Yang bestnya, aku dapat sekali dengan bestfriend aku, boy. Nama Fadlan. Pernah sebelum ni tulis entri pasal dia. Aku betul2 close dengan dia. As a friend aje lah. Sememangnya kami tak dapat dipisahkan. :p Dan si Fadlan jugak lah yang dah kenalkan aku dengan 'dia'. :p Err, macam tu lah.

So, hari ni aku nak blogwalking puas2. :)

Always Love,

25 comments:

  1. comel :)) smga bjya dikk!! ~~~ smga terus berada lam redhaNya :)) akn merinduimu nnti *ayat xleh bla* kekekkeke :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Thanks akak :) Gonna miss u too :p

      Delete
  2. bestnya bergambar dengan kawan2.. semoga dipermudahkan urusan oleh Allah swt.. selamat maju jaya eizz.. :D

    ReplyDelete
  3. hepinye tengok b'gmbar b'sama kengkawan... smoga kekal bersama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminn. Semoga berkekalan hendaknya :)

      Delete
  4. wah comelnyer eizz ni...wah semoga semua urusan dipermudahkan Allah amin.wah rindulah nak tunggu komen2 dari eizz yang friendly ni ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, biase2 saja. Thanks Kak Lea. Eizz janji kalau sempat, singgah blog akak :)

      Delete
  5. all the best Eizz! belajar elok2 :D

    ReplyDelete
  6. sukanya dia brgambar =) smoga berjayalah..beljar elok2 nanti..smoga dpermudahkanNYA

    ReplyDelete
  7. course apa? akak pernah asasi kat sana.. makanan kat sireh cafe best gila! rindunya.. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. asasi sains kak. sireh cafe erk ? Nanti nak try. hehe

      Delete
  8. untung la slimmy..haha.. :P

    btw..bawa juga ya netbook..uhuuk.. harap dipermudahkan semuanya ya..inshaaAllah.. <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. untung mendenya. NAK GEMOK !!! tapi tetap bersyukur. hehehe :)

      Delete
  9. selamat belajar..lupa nak cakap tadi.ehehe..
    kat sana jangan nakal2.klau ada yang mengorat jangan layan tau..dugaan ja tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. thanks akak. Oke, eizz tak layan k. Hehe

      Delete
  10. Seronoknyaaa adik nak sambung belajar dah. Anyway, selamat menjadi mahasiswa yaaa. Belajar elok2! =)

    ReplyDelete
  11. tahniah dik dpt smbung stdy ky Uitm :) belajar rajin2 yea .

    ReplyDelete
  12. Eh ada kawan kat Besut ke? leh laa kenalkan nanti.. Oh yer tu pantai keluang tu.
    cantik kan bukit keluang tu. Ahak tempat tu Am selalu lepak bila stress ngan kerja.

    ReplyDelete

Drop your comments :)